Direktlänk till inlägg 28 april 2016

Kaos

Av annapanna81 - 28 april 2016 22:51

Ja det är ett jävla kaos just nu! Inte nog med att man har nog med sig själv. Att själv försöka må bra och inte gå under. 

Min dotter mår psykiskt dåligt just nu och det tär på oss alla i familjen. Hon har mycket ångest och får panikattacker. Igår natt akuten. Hon hade så ont över bröstet. Vi blev rädda att det var något med hjärtat. Men de gjorde bedömningen att det var panikattack. Vet inte vad jag ska göra för att hjälpa henne. 

Det här gör att mitt eget psykiska mående blivit mycket sämre de senaste månaderna. Jag är konstant orolig och det gnager i magen på mig.

Har dessutom en son med hjärtfel som blivit tröttare i skolan och inte orkar på samma vis längre. Konstant oro där också för att han ska bli sämre och det kommer innebära operation.

Ja det är mycket just nu och jag vet inte hur länge man orkar när det är så här. Vill ge upp så ofta men vet ju att det inte går. Jag måste vara stark för barnen. 

Min man får dra ett stort lass just nu med allt detta. Det är han som ringer samtal till bup och till skola. Jag har ju sån telefonfobi.

Allt är bara jobbigt och jag har börjat gråta igen. Har ingen att prata med. Inte ens mamma för vi pratar inte om svåra saker och hon är inte så där som andra mammor. Stöttande och förstående. 

Önskar bara att alla problem försvann. Jävla kaos!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annapanna81 - 13 mars 2018 22:11

Håller mig undan honom. Fast att jag älskar honom så mycket. Det är som att jag vill skydda honom från mig. Han ska inte behöva se och ta i min tjocka äckliga kropp. Tänker hela tiden: när jag gått ner i vikt så kommer jag bli gladare och bli mer kär...

Av annapanna81 - 11 mars 2018 20:04

Det är som att jag bara står still. Jag kommer ingen vart. Med mig själv. Allt är grått. Alla färger är borta. Jag står still. Finns inte. Det gråa tar över. Allt blir suddigt. Jag vill så mycket men vet inte hur jag ska komma vidare. Allt har kommit...

Av annapanna81 - 21 december 2017 00:47

En falsk människa. Som ljuger och hittar på. Varje dag säger att det kommer bli bra. Lögner lögner lögner. Så jävla falsk. Är jag... Det är jag som är den falska människan. Som ljuger för mig själv. Som får mig själv att tro att allt är bra. Ljug...

Av annapanna81 - 19 december 2017 00:22

Ja vad ska jag säga. Dagarna går. En efter en. De smälter in i varandra. Inte mycket händer. Det är som vanligt. Men vad innebär som vanligt?   Ofta vet jag inte vem jag egentligen är. Jag försöker fortfarande hitta vem den riktiga jag är. Hur är j...

Av annapanna81 - 15 juli 2016 09:56

Hej. Ett tag sen sist. På många vis mår jag just nu bättre sen några månader tillbaka. Jag har fått kontroll på maten. Äter normalt och motionerar. Jag har börjat gå ner i vikt och mår så bra i kroppen.. Jag märker ju också att jag mår mycket bättr...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards