Alla inlägg under september 2015

Av annapanna81 - 22 september 2015 22:37

Du fyllde år igår. Den 21:e. Du måste blivit....få se nu....66 kanske. Är det därför jag varit så jävla deppig denna vecka? Till och med varit hemma från jobbet. Jag har ångest. Hur fan ska jag bli kvitt dig? Du förföljer mig fan vart jag än går. Jag ser överallt saker som påminner om dig....nänniskor som ser ut som dig....meningar som du sagt. 

Ibland vill jag bara gråta för jag saknar dig så jävla mycket. Samtidigt som jag också hatar dig så jag går sönder inuti. Jag drömmer på nätterna att jag skriker åt dig, slår dig med knytnävarna och även sticker en kniv i dig. Många gånger också. Jag har så mycket ilska i mig så du anar inte. 

6 år sedan jag träffade dig sist nu. Så skönt att slippa dig. 

Ibland tänker jag på de stunder du faktiskt var en bra pappa. Vi kunde skratta du och jag. Skratta så vi fick ont i magen. Men så förstörde du alltid det. Blev arg över en småsak. Skällde ut mamma. Mamma som blev mindre och mindre. Hon sjönk ihop mer och mer och blev hela tiden tystare för varje år som gick. 

Du fyllde år igår. Hoppas du hade det trevligt. Att du fick en perfekt födelsedag som var så viktigt för dig.

Ja.....så grattis så jävla mycket i efterskott då!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards