Direktlänk till inlägg 31 augusti 2015

Vet inte

Av annapanna81 - 31 augusti 2015 21:14

Känner mig så jävla tom. Eller inte tom egentligen....jag är ju full av sorg och besvikelse. Ånger och skam. Varför mår jag inte bättre än så här? Jag har fått ett nytt härligt jobb, jag har 2 underbara barn och en man som är världens snällaste. Ändå är det något som gnager i mig. Något som ligger där och pyr långt där inne. En eld som aldrig släcks....den blossar upp mer ibland men oftast brinner den ganska konstant. Trött på att alltid må så här. Andra gången jag är hemma nu på 3 veckor från jobbet. 

När ska jag bli som alla andra. Jag vill också orka. Orka jobba orka umgås orka hitta på mer orka att vara människa. 

Jag vet inte. Vill gråta men kan inte. Jag bara svamlar. 

Och maten som vanligt. Gick ner 5 kg i våras. Tro fan att jag gått upp allt igen. Fan vad jag hatar mig själv och min äckliga kropp. Jag är vidrig som bara äter och äter. Äter ibland fast jag inte ens vill ha. Tvingar i mig en massa äckligt godis och chips och mackor och bullar. Fy fan för mig. Jag har inte kontroll på någonting. Ingenting.


Jag är så jävla otacksam.

Jag är aldrig nöjd.

Fått jobbet jag ville ha.

Ändå är jag inte glad.

Maten fyller min kropp.

Hatar när jag känner så.

Hatar när jag straffar mig själv. 

Vill inte att han ska finnas

Han påverkar mig så mycket.

Måste glömma

Måste gå vidare

Men det är så svårt...

 
 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

7 januari 2016 00:33


Jag lever som du !!!. Jag har ingen kontroll över mitt Liv !!!

Alla dagar är likadana å jag vet inte vad jag vill med nåt !!!.

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annapanna81 - 13 mars 2018 22:11

Håller mig undan honom. Fast att jag älskar honom så mycket. Det är som att jag vill skydda honom från mig. Han ska inte behöva se och ta i min tjocka äckliga kropp. Tänker hela tiden: när jag gått ner i vikt så kommer jag bli gladare och bli mer kär...

Av annapanna81 - 11 mars 2018 20:04

Det är som att jag bara står still. Jag kommer ingen vart. Med mig själv. Allt är grått. Alla färger är borta. Jag står still. Finns inte. Det gråa tar över. Allt blir suddigt. Jag vill så mycket men vet inte hur jag ska komma vidare. Allt har kommit...

Av annapanna81 - 21 december 2017 00:47

En falsk människa. Som ljuger och hittar på. Varje dag säger att det kommer bli bra. Lögner lögner lögner. Så jävla falsk. Är jag... Det är jag som är den falska människan. Som ljuger för mig själv. Som får mig själv att tro att allt är bra. Ljug...

Av annapanna81 - 19 december 2017 00:22

Ja vad ska jag säga. Dagarna går. En efter en. De smälter in i varandra. Inte mycket händer. Det är som vanligt. Men vad innebär som vanligt?   Ofta vet jag inte vem jag egentligen är. Jag försöker fortfarande hitta vem den riktiga jag är. Hur är j...

Av annapanna81 - 15 juli 2016 09:56

Hej. Ett tag sen sist. På många vis mår jag just nu bättre sen några månader tillbaka. Jag har fått kontroll på maten. Äter normalt och motionerar. Jag har börjat gå ner i vikt och mår så bra i kroppen.. Jag märker ju också att jag mår mycket bättr...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards